Урок 5. ChatGPT. Чи можна порівнювати ChatGPT та пошукову систему.
Вправа max-width:100%25%22%20src=%22https://wordwall.net/uk/embed/e95e7be35d8f4e99a1979dc8e0d221fd?themeId=1&templateId=2&fontStackId=0
Робота за комп'ютером
Попрацюйте з ChatGPT, і виконайте запропоновані завдання.
Підготуйте в текстовому документі відповідні запити, які ви зможете задати ChatGPT. Подайте результат у вигляді таблиці, стовпцями якої є запит та результат.
Отримайте відомості про:
1) важливість вивчення вашого улюбленого у школі предмета;
2) тварин, які живуть у джунглях;
3) способи розв’язування рівнянь;
4) знаходження об’єму прямокутного паралелепіпеда;
5) властивості води;
6) фактори, які впливають на погоду;
7) найцікавіше наукове відкриття;
8) процес створення комп’ютерних ігор;
9) використання ChatGPT для підготовки учнів до уроків;
10) запитання, яке придумане вами, і відповідь на яке можна сформулювати «так» або «ні».
Вправа 1 https://wordwall.net/uk/embed/30812089aed14d338a01ce368d2f1628?themeId=1&templateId=2&fontStackId=0
Презентація з завданням
https://docs.google.com/presentation/d/1YtPqbzbDojG_XktY3faXF508q6CHLIvhsya9KAStyTY/copy
Інструкція:
- Відкрийте нову презентацію в PowerPoint.
- Напишіть заголовок: «Об’єкти інтелектуальної власності».
Тепер будемо створювати саму схему.
Використовуйте інструменти з вкладки «Вставка». Там є розділ «Фігури» та «SmartArt». Для цієї схеми краще підійдуть прості фігури, щоб ви могли їх розташувати самостійно.
Немає коментарів:
Дописати коментар